Opel astra j, ecoflex, 1.7, cod motor 1.7 DTE, DTC, DTS

Daca la cele 2 coduri de motor DTJ si DTR, micile secrete sunt deja cunoscute iar preturile reparatiilor sistemului de injectie sunt in limite acceptabile, vom face astazi o analiza a noilor modele pentru a sti exact la ce sa ne asteptam.

De data aceasta, producatorul a eliminat zgomotul fantoma, fapt care nu poate decat sa creasca fiabilitatea sistemului, a montat un alt tip de regulator si un injector piezzo. Pretul regulatorului este de cca 1000 de lei, fara a lasa loc de diferite interpretari de calitate iar pretul injectorului, cca 1500 de lei. In acest moment, acest tip de injector nu face parte din sistemul REMAN DENSO si de aceea recomandam schimbarea imediata a unui injector uzat pentru a nu creste si uzura celorlalte.

Calitatea carburantului este foarte importanta si de aceea va sfatuim sa nu faceti rabat la acest capitol, alegeti numai motorina premium, fiind o conditie necesara nu si suficienta.