opel astra j-1.7 cdti denso—o sansa in plus

Dupa o perioada de masuratori si teste pe mai multe masini, ne-am hotarat sa implementam sistemul de filtrare necesar modelelor de opel astra j, deoarece in ultima vreme majoritatea masinilor pe care le-am avut la testare au uzuri avasante la cel putin 1 injector. Chiar daca acest sistem poate fi montat si la astra h sau meriva respectiv combo-corsa, nu ne vom ocupa de aceste modele decat la cerere, deoarece necesita confectionarea de suporti special si binenteles, de acceptare a posesorului ca NU MERGE SI ASA….adica cu carpeala. In timp vom mai adauga ceva special la acest sistem deoarece intentia noastra este sa nu ajungem la uzuri avansate ale pompelor de injectie care provoaca blocarea cu span a supapelor de retur sau senzorilor de presiune. Cu o experienta de 4 ani in sistemul de injectie denso, cu o mica pasiune pentru opel, consideram ca trebuie sa facem ceva acum, cand pretul de achizitie al acestor masini ajunge la 6000-8000 euro. La modelele de dupa 2012, denso a montat pompe de injectie cu un nou model de regulator de presiune dar binenteles, a schimbat si conectorul regulatorului. Sistemul de alimentare si filtrare pe care il montam este potrivit pentru orice model de astra j cu injectie denso, deci ambelor pompe de injectie.
Am atras atentia de nenumarate ori ca schimbarea filtrului de motorina la opelul astra j nu este o gluma. Mecanici fara simt de responsabilitate monteaza un filtru de motorina nou si se chinuie apoi sa porneasca masina prin utilizarea electromotorului, cu alte cuvinte, “dau la cheie pana la pornire”. Cat de greu este oare a intelege ca sistemul common rail utilizeaza motorina pentru a unge partile componente si ca lipsa acesteia provoaca uzuri premature? De cate ori s-a intamplat ca, dupa alimentarea cu benzina din greseala sau cu motorina din bidoane de materiale chimice,  sistemul de injectie sa se transforme in fier vechi? Mentinerea sistemului de injectie common rail denso presurizat pe toata durata de functionare este foarte importanta si facem o recomandare tuturor posesorilor de astra j: informati-va si luati masuri inainte de fi pusi in situatia de a cheltui sume cuprinse intre 6000 si 12.000 pentru a va repara masina, japonezii fiind impotriva carpelii. De ce credeti ca nu comercializeaza piese de schimb pentru repararea injectoarelor asa cum face concurentul bosch?
In concluzie, daca doriti sa pastrati masina mai mult timp, puteti incerca sa faceti imbunatatirea recomandata de noi. Aveti sansa sa invatati ceva despre acest sistem de injectie si totodata, sa il puteti controla cu investitii minime. Inca suntem alaturi de clientii nostri cu 1.7 dti cu care am inceput acum 8 ani si cred ca sprijinul nostru a fost de un real folos, ei devenind adevaratii stapani ai masinii si nu invers.
Pentru montajul sistemului de filtrare si al regulatorului imbunatatit pentru opel astra h sau j, cu injectie denso, incepem sa organizam o mini retea de mecanici seriosi cu pasiune si cu masini a caror injectie este DENSO. Sunt singurii care au inteles din proprie experienta ce inseamna distrugerea sistemului de injectie din nepasare.
1. Sibiu. Incepand cu luna iunie 2018, in sibiu se pot monta cele 2 elemente. Pentru contact, va rugam sa ne trimiteti un email. Mecanicul pasionat din sibiu are in posesie un SUBARU, va beneficia de intreaga noastra sustinere pentru a putea diagnostica usor si fara greseala orice masina cu injectie denso. Deja in sibiu exista un opel astra j cu sistem de filtrare adecvat si cu regulator de presiune imbunatatit.
2. Cluj Napoca. Aici avem un profesionist care are deja un opel astra j cu regulator imbunatatit de cca 18 luni!!!!
MESAJ IMPORTANT PENTRU CEI CARE NU SE POT DEPLASA IN BUCURESTI. Am stabilit impreuna cu alti posesori de opel care doresc sa beneficieze de diagnosticarea noastra gratuita si sa achizitioneze regulatorul imbunatatit, cateva intalniri in tara. Daca printre cititorii mesajului se afla posesori in zonele respective, sunt rugati sa ne contacteze
1. PITESTI, 14.06
2. RM VALCEA, 15.06
3. SIBIU, 16.06