Filtre de particule

Umbla vorba prin targ ca incepand cu luna mai, conditiile in care se va face ITPul se inaspresc. Cica s-ar filma toata operatiunea si atunci testarea noxelor ar cam trebui sa se faca pe..BUNE!!!

Sa presupunem ca nu va mai exista o posibilitate de “fentare” si ca masina trebuie sa corespunda cerintelor de noxe. Nu eliminarea filtrului de particule este problema mea in acest moment, fiecare face ce vrea. La fiecare montaj de regulator de presiune imbunatatit petrec cca 30 de minute incercand sa fac adaptarile necesare conform cerintelor denso pentru a mas asigura ca motorul functioneaza conform standardelor. De multe ori, adaptarile nu se pot face deoarece softul modificat de unele firme are parametrii iesiti din limite. Veti spune ca merge si asa…..iar eu va voi contrazice de fiecare data si daca zvonurile se adeveresc, si cei de la ITP vor spune acelasi lucru. Am sa incerc sa schitez cateva sfaturi menite sa ajute:

  1. daca eliminati filtrul de particule, rugati pe cel care o face sa va dea pe un dvd softul original al masinii si notati-va pe el cu ce interfata de diagnoza a fost facuta scrierea. Daca vreodata veti dori sa modificati ceva sau pur si simplu sa reveniti asupra filtrului, procedura va face dependenti de cei care au eliminat filtrul.
  2. daca optati pentru pastrarea filtrului, trebuie sa preveniti umplerea acestuia prin mentinerea functionarii motorului in parametri. Practic, sa incercam sa supraveghem arderea completa a motorinei prin: utilizarea unui regulator de presiune bun, inlocuirea injectoarelor defecte.