Mesajul este destinat tuturor posesorilor de astra h sau j cu injectie denso dar si posesorilor de masini / utilaje care au achizitionat de la noi injectoare noi originale denso.
Am reusit sa finalizam toate proiectele pentru filtrarea corespunzatoare a carburantului, in asa fel incat sa oferim injectiei denso o viata cat mai lunga. Cand spun injectie ma refer la injectoare, pompe, regulatoare.
Incepand cu 1.09 facem programari pentru montarea sistemelor la cei care vor dori acest lucru. Avem pregatite 100 de kituri speciale care deja sunt comandate, adaptoarele speciale si suportii pentru fiecare tip de masina. Pentru majoritatea marcilor avem deja in stoc regulatoarele imbunatatite si deci nu este o problema montarea intregului sistem.
Ca si costuri, asteptarea a meritat. Sa incepem cu opelul deoarece discutiile in contradictoriu pe diferite siteuri cu posesori care nu au habar de sistemul de injectie denso mi-au adus si antipatii dar si multi clienti.
1.Opel astra h, opel astra j
— sistem de filtrare corespunzator: 500 de lei. Acest sistem presupune eliminarea celui existent si montarea altuia, corespunzator acestui sistem de injectie. Gradul de filtrare este cel solicitat de denso. In cei 500 de lei intra si filtrul de motorina care, ca si piesa de schimb, costa 75 de lei. Observati ca pretul este foarte apropiat de cele montate in acest moment dar efectele sunt cu totul altele. Piesele sunt originale, nu am acceptat experiente cu producatori china, etc.
— regulator de presiune imbunatatit: 600 de lei. Acest regulator este o alta piesa, nu cea existenta pe masina. Garantam fara probleme 3 ani de zile piesa daca se monteaza intregul sistem de filtrare, 1 an fara desi clientii nostri pe care am testat fiabilitatea au ajuns deja la 70-80.000 km si regulatorul rezista inca.
Ca avantaje, avand in vedere o mai buna filtrare a carburantului vom avea o durata de viata mai mare a injectoarelor si a pompei de injectie. Regulatorul este si asa imbunatatit, avand o durata de viata superioara.
Montajul este gratuit. Dupa aceasta interventie, fiecare posesor de opel astra j va putea sa isi schimbe singur filtrul de carburant in maxim 5 minute si fara repercursiuni asupra sistemului de injectie. Montarea acestui sistem de filtrare elimina zgomotul fantoma regasit la opelurile cu motorizare 1.7. Daca veti consulta manualul de reparatie de uzina, veti constata ca ei recomanda inlocuirea bateriei de filtru iar pretul acesteia este identic sau mai mare cu ceea ce propunem noi.
Cei care isi vor monta acest sistem de filtrare, vor intra automat in sistemul nostru de monitorizare. Cand vor aparea probleme ale injectoarelor, vor putea sa isi achizitioneze aceste piese la pret FARA ADAOS COMERCIAL. In acest moment am obtinut un pret de 140 euro pentru injector denso destinat opelului deci, zic eu, apreciabil. Toate preturile de mai sus sunt insotite de facturi. In schimb, ne vom alege clientii deoarece vreau mereu un feedback real de la tot ceea ce fac si nu sa ma enervez explicand elemente tehnice unuia care refuza sa inteleaga. Deja au aparut binevoitori printre posesori care incearca clonarea kitului de adaptare denso la strung, etc….Succes le doresc posesorilor deoarece ei vor plati consecintele experientelor pe sistemul de injectie. Cand iti explica cineva ca discutam de 3 microni filtrare si tu introduci constient in sistem impuritati, trebuie sa fii prost ca deja nu mai putem discuta de lipsa de informare. M-am temut ca se va ajunge ca si la modelul astra g la celebra “carpeala” romaneasca si de aceea nu am oferit informatii decat celor care au inteles sau asa am crezut eu, efectele. Daca la astrag celebra supapa de avans lipita cu poxipol sau alte elemente chimice era lesne de inlocuit, pierderea posesorului fiind de maxim 300-400 de lei, aici vorbim de pretul piperat al injectoarelor. Cei care au trait prima lor experienta de goana dupa injector second hand si masina….merge la fel de prost sau mai rau, inteleg ce scriu eu….ceilalti ii vor urma.
Pentru a n-a oara scriu clar ca regulatorul imbunatatit nu este regulatorul pe care il aveti pe pompa la care eu aplic vreun tratament mecanic sau chimic, este o alta piesa realizata de denso pentru acest tip de pompe. Normal s-au fabricat 2 astfel de regulatoare imbunatatie insa eu am ales pe cel mai fiabil. In romania, un regulator de baza care sigur se va defecta daca utilizati masina in max 1 an, costa cca 400 de lei. Cei care au schimbat cateva pana acum poate au ajuns la concluzia ca lipsa de informatie aduce prejudicii. Din pacate, lipsa de presiune in rampa duce la o ungere deficitara a sistemului de injectie si, in consecinta, la o uzura prematura. Orice “umblatura” la regulator prin dat jos si curatare chipurile…ca sa nu spun de schimb filtru de motorina la j si pornire prin actionarea electromotorului, au efecte dramatice in timp.Fiecare client va primi de la mine o carte cu 100 de pagini cu explicatii despre diagnosticarea acestui sistem de injectie deoarece este bine sa intelegem ce se intampla acolo.
Fac un apel catre toti cei care au prieteni cu masini diesel sau injectie diesel denso. In acest moment colectam injectoare uzate pentru a le trimite la fabrica in vederea repararii cu piese originale. De asemenea, cei care aveti acasa injectoare uzate de opel dar denso, contactati-ma!!!! Nu este gratuit ceea ce faceti.
Incercam sa facem o retea in tara deoarece nu vrem sa facem imposibila montarea la suceava sau in alte orase situate la multi km de bucuresti. Suntem in cautare de parteneri seriosi sau de posesori pasionati de tehnica pe care sa ii putem invata tot ceea ce trebuie in asa fel incat posesorii sa fie multumiti si in siguranta.
Toti cei 100 de “primitori” de kituri de filtrare vor putea incepand cu 1.09 sa comunice intre ei intr-un circuit inchis, in felul acesta asigurand maxima transparenta muncii noastre.
2. toyota landcruiser / hilux / avensis
Toyota landcruiser, hilux si avensis au acelasi tip de regulator. Seamana cu cel de la opel, mitsubishi sau ford dar gestioneaza alte presiuni. inca de acum 6 ani, denso a propus un alt tip de regulator pentru aceste modele avand in vedere o presiune cat mai buna in rampa. Pretul unui regulator imbunatatit este de 700 de lei. De asemenea, la aceste masini se pot monta elementele de filtrare corespunzatoare denso pentru a prelungi viata sistemului de injectie.
3. mitsubishi L200
Probabil posesorii au ajuns la concluzia ca nu este de gluma cu filtrarea. Majoritatea acestor modele in romania au mai mult de 300.000 km si injectoarele deja au “murit”. Denso propune si la acest model un regulator de presiune imbunatatit, iar sistemul de filtrare corespunzator are deja ani de utilizare, demonstrandu-si eficienta. Si asta in tari in care masinile japoneze 4 x 4 sunt utilizate intensiv. Pretul regulatorului este de 700 de lei, tva inclus, in bucuresti montajul si adaptarea fiind gratuite. Suntem parteneri denso reman la acest model de masina si pentru cei care doresc un pret mai mic la injectoare reparate, dar de fabrica, oferim sprijinul necesar din stoc.