Sfaturi opel astra j, 1.7 cdti motor isuzu

 

Circula pe internet un zvon ca oscilatiile la ralanti, problema in special a OPELULUI, sunt in exclusivitate din regulatorul de presiune. Numai un prost poate afirma acest lucru, numai o diagnoza poate elucida problema. As putea foarte usor sa generez diverse situatii si sa demonstrez ca nu este adevarat insa, pierderea de timp este majora si….gratuita. Cel putin pentru clientii mei care au montat regulatorul de presiune imbunatatit fac urmatoarea precizare: CEL PUTIN 100.000 KM REGULATORUL IMBUNATATIT NU VA MAI PRODUCE OSCILATII IN PRESIUNEA DIN RAMPA, cautati problema in alt loc daca nu vreti sa apelati la noi gratuit.

Iata problemele intalnite in ultima perioada si la care trebuie sa reactionati urgent:

1. regulator de presiune fisurat. Efectiv, se intampla acelasi fenomen intalnit la 1.7 dti, motorina si de data asta cu presiune ridicata, sparge regulatorul si se infiltreaza pe cablaj. Fenomenul a fost intalnit atat la astra h, j si chiar la mazda. Nu am inteles de ce o reprezentanta opel din bucuresti a recurs la carpeala pompei rail si nu a “zarit” ca miroase a motorina, care se scurgea agale din regulator. Am anexat imagini pentru a va demonstra ca fenomenul exista si trebuie tratat ca atare. Acum poate intelegeti ca joaca de-a regulatoarele second hand sau noname nu poate duce la nimic bun. Se observa pinii uzi si credeti-ma, nu eu am pus motorina acolo. In ultima vreme am fost atacati cu intrebari de genul: regulatorul vandut de firma x sau y este original?? NU VA PUTEM RASPUNDE LA ACESTE INTREBARI. Noi stim ce vindem noi si in ciuda faptului ca nu este o mare afacere, incercam sa cream imagine pentru atelierul cu circuit inchis specializat pe aceste modele care se va deschide anul viitor. De asemenea, suntem asaltati de intrebari de genul….ASIGURATI GARANTIE??? Orice firma din Romania este obligata sa asigure garantie la piesele comercializate insa…SE ACORDA IN CONCORDANTA cu specificatiile producatorului nu ale comerciantului. Ce vrea sa insemne asta?? O sa explic deoarece fiecare trebuie sa fiti corect informati. Acest regulator este o piesa de schimb pentru pompa de injectie si un reparator denso oficial, atunci cand apare o perturbare a presiunii din rampa, trece la verificari amanuntite pe banc, si anume, constatare uzura pompa transfer. Chiar daca pompa de transfer are o uzura minima si regulatorul este defect, nu se va inlocui doar regulatorul, este obligatorie inlocuirea pompei de transfer care este costisitoare si presupune manopera curatire pompa de celebra pilitura de fier. Ceea ce facem noi prin inlocuirea DOAR a regulatorului este o reparatie de tip romanesc, eliminand din ecuatie efectul, riscul ca noul regulator sa se defecteze la un interval destul de scurt existand inca.

In concluzie, montati un regulator de presiune imbunatatit generatia 2 si majoritatea problemelor vor disparea. Nu vreau sa ma repet dar, masina strica aceste regulatoare. Chiar daca rezolvati problema masinii, piesa este substituita de denso cu cea de generatia 2 tocmai pentru a asigura o presiune mai buna in rampa si in consecinta, o uzura mai mica a sistemului de injectie.

 

uzura-mecanica-regulator

 

Poza-site-regulator ok2