Regulatoare de presiune denso pentru motorizarile 1.7 cdti

meriva copy opel-astra-j

Vesti bune. Am reusit sa rezolvam definitiv problema regulatoarelor denso pentru opelurile astra h si j. In acest moment, putem garanta minim 3 ani de utilizare si atentie, o stabilizare a sistemului de injectie in toata aceasta perioada, efectiv uzura fiind minima. Cei interesati de acest aspect, sunt rugati sa ne contacteze.

 

La modelele OPEL ASTRA H sau J, montam si comercializam DOAR regulatoare de presiune imbunatatite. Montajul dureaza cca 15-20 de minute, adaptarile necesare uneori 30 de minute. Acesta este si motivul pentru care nu comercializam aceste regulatoare in teritoriu.

Desi detinem pe stoc majoritatea regulatoarelor de presiune denso pentru toate motorizarile, indiferent ca este vorba de utilaje sau simple masini, ne vom concentra pe modelele destinate opelurilor astra h, astra j, meriva, combo, corsa. Principiile de functionare sunt universale asa ca, daca detineti o Toyota sau un Mitsubishi, lucrurile nu se schimba. Clientii nostrii vor beneficia incepand cu 15.04.2015 de diagnosticarea gratuita a injectoarelor denso pentru a elimina posibilitatea de a fi indusi in eroare de presupusi “profesionisti”.

 

 

Cum influenteaza SCV-urile performanta motorului????

La majoritatea sistemelor de injectie denso utilizate la marci  cum ar fi nissan, toyota, Isuzu, mazda, etc se utilizeaza Suction Control Valves, numite de noi SCVuri. Deoarece pompele de injectie diesel trebuie sa pompeze mult combustibil la o presiune ridicata, ele consuma multi kilowati pentru asta. Bancul nostru de probe are un motor electronic de 50kw care antreneaza o pompa de injectie care opereaza la 100% debit si aproape toata aceasta energie (cca 40kw) este consumata de pompa de injectie. Daca am scadea aceasta valoare din puterea motorului, atunci eficienta acestuia ar fi aproape nula. Deci in loc ca pompa de injectie sa pompeze la capacitate de 100% si sa returneze combustibilul care nu este folosit, se foloseste “suction control valve” care nu este altceva decat o “clapeta de acceleratie” pentru pompa de injectie. Deci, in loc sa pompeze combustibil la capacitate maxima si apoi sa iroseasca energie pe combustibilul returnat in rezervor, pompa de injectie de injectie va functiona la capacitate minima cu ajutorul acestei “suction control valve”. In concluzie, supapa de control a debitului functioneaza ca regulator pentru pompa de injectie, permitand doar cantitatea de combustibil necesara sa fie pompata in sistem, economisind astfel energie. Cand presiunea rampei fluctueaza, apar probleme in functionarea motorului incluzand vibratii ale motorului dincolo de limita de confort. Cel mai simplu mod de a diagnostica este sa comparam presiunea curenta a rampei in comparatie cu presiunea prestabilita, iar daca se constata o diferenta peste 300-400 psi, care poate ajunge chiar la 1000-1200 psi atunci putem incepe prin a inlocui SCVul, deoarece este o cauza cu cea mai mare probabilitate de aparitie. Chiar daca inlocuirea acesteia nu rezolva in totalitate problema iar mai tarziu va trebui sa inlocuiti si injectoare, cel putin ati eliminat de pe lista o posibila cauza, varianta cea mai ieftina.

Firma noastra detine pe stoc toate regulatoarele de presiune denso existente. Binenteles, opelurile sunt in prim plan si aici avem 2 tipuri de regulatoare: cel utilizat la opel astra h si j, motorizare  A17DTL, A17DTR, Z17DTJ, Z17DTR, cod OEM GM: 55582723 si cel utilizat la modelele Meriva si Combo, cu motorizare Z17DTH, opel 0819185 sau Gm 98043686. Pentru clientii nostrii, asiguram diagnoza electronica gratuita a masinii.

Sfatul nostru este sa curatati rezervorul inainte de montarea acestui SCV. Injectoarele Denso pentru opeluri sunt foarte scumpe iar firma denso nu ofera piese pentru repararea lor. Pe piata se utilizeaza piese aftermarket care nu au cea mai buna reputatie a fiabilitatii. Topirea pistoanelor este defectiunea cea mai frecvent intalnita. In curand vom oferi o posibilitate practica de a prelungi viata injectoarelor denso avand in vedere calitatea proasta a carburantului, prin utilizarea unui filtru special de prefiltrare care are in primul rand rolul de a va “arata” inceputul uzurii pompei de injectie.

De asemenea, daca nu ati mai montat aceste scvuri, solicitati informatii. Am avut un client din FALCIU, VRANCEA care a avut noroc de un mecanic deosebit, reusind sa indoaie efectiv materialul de metal al SCVului. Si ne mai intrebam de ce merg prost masinile…..

Facem un apel la posesorii de opeluri cu injectie denso. Daca cititi acest material, aflati ca suntem dispusi sa va ajutam. In felul acesta, achizitionarea  mai multor SCVuri, atrage dupa sine un pret mai mic sau reduceri substantiale la alte piese necesare masinii dvs. Incercati sa atrageti atentia prietenilor dumneavoastra care au acelasi model de opel ca noi existam, oferim piese originale la cele mai mici preturi din Romania.

In ultimele zile, am aflat ceva ce pare a fi o gluma: in suceava si mehedinti, nu se schimba acest regulator de presiune cu unul nou. Se prefera achizitionarea unei pompe second hand, care sau se inlocuieste complet sau este utilizat regulatorul ei vechi!!!! In ambele cazuri cei care fac o asemenea prostie, ajuta doar la cresterea vanzarii celor care dezmembreaza sau a profitului mecanicilor, problema masinii lor sigur va recidiva. Acest regulator de presiune nou va asigura buna functionare a masinii cativa ani, cu conditia utilizarii unui carburant de calitate si, a curatarii rezervorului concomitent cu montarea lui.

In acest moment, gasiti regulatoare pe stoc la reprezentantii nostrii pentru opel astra sau meriva, in urmatoarele orase: Iasi, Petrosani, Bucuresti, Turnu Severin, Cristuru Secuiesc, Odorhei, Deva, Brasov, Suceava, Cluj Napoca, Timisoara, Arad,Orsova, Sfantu Gheorghe.

Incepand cu 15.05, pana in data de 15.08.2014, facem o oferta de nerefuzat la regulatoarele de presiune: la fiecare al doilea regulator achizitionat, pretul scade cu 20%. Fac acest lucru pentru ca posesorii de masini sa ne ajute sa intram in legatura cu cat mai multi opelisti denso si nu numai. Oferta este valabila si pentru alte motorizari care utlilizeaza injectia denso. Cautam distributor in toata tara pe care sa ii dotam cu interfete oficiale de opel gratuite si care sa ne poata ajuta in lupta cu “carpeala”.

Mare atentie deoarece in Romania au patruns regulatoare clonate in ambalaje, clonate si ele. Nu este greu sa tiparesti o eticheta de opel, Nissan sau Mitsubishi. Cei din asia au sesizat ca ambalajul clonat vinde mai bine marfa. Avem la sediu astfel de ambalaje si vi le putem arata. Regulatoarele au functionat doar cateva zile si au provenienta THAILANDA. Un regulator original denso made in japan costa minim 70 euro. Credeti ca vrea cineva sa va faca cadou un procent din valoarea piesei? Noi  am sesizat contrafacerea si la anumite injectoare de Nissan, tot denso. Ambalajul era clonat intocmai numai ca fontul utilizat la scrierea numelui firmei DENSO avea mici diferente sesizabile doar profesionistilor.

De asemenea, am constatat ca se experimenteaza pe masini in felul urmator: se constata ca un regulator seamana cu cel de pe masina, se achizitioneaza si se monteaza. Masina functioneaza dar, nu in parametrii. Regulatoarele denso sunt in corelatie absoluta cu pompa. Chiar daca ele par la fel, diferentele de presiune sunt sesizabile.

Regulatoare originale denso pentru orice model de opel si nu numai, gasiti la reprezentantii nostrii zonali. Contactati-ne pentru a va da adresa lor exacta.

Sunt nevoit sa revin asupra articolului deoarece in ultima perioada, la insistentele mele, cei care au curatat rezervoarele au ajuns la concluzia ca …a meritat efortul. O masina second hand adusa din Germania nu inseamna ca a zburat si a utilizat doar supercarburanti a caror calitate este mai mult decat asigurata. Practica de a da km inapoi deoarece masina arata bine si omul asta vrea, este des intalnita. Nu va bucurati ca ati luat un chilipir ci incercati sa va intretineti masina imediat. Un injector denso original pentru opelurile astra j sau h costa cca 300 euro. Credeti ca tocmai la voi nu se vor strica? Nu doar cureaua de la distributie trebuie inlocuita ci trebuie studiata uzura sistemului de injectie. Da, costa bani, necesita ceva timp dar eu as incepe cu rezervorul. As vrea sa fiu sigur ca in rezervor nu se ascunde apa…..si nu uitati ca orice cantitate va distruge injectoarele….sau pilitura de fier. Filtrele nu sunt pregatite sa lupte cu carburant prost in exces. Incepand cu luna februarie 2015 vom comercializa filtrele special de prefiltrare care au un rol important de a prelungi viata oricarui sistem de injectie common rail.

 

FOARTE IMPORTANT: In ultima perioada mai toti posesorii de opel 1.7 cdti, cu injectie denso, doresc sa schimbe regulatorul de presiune, fara a avea o certitudine asupra defectului acestuia. Din punctul meu de vedere, va felicit ca aveti bani. Imi pare rau ca nu aveti mecanici buni in zona voastra pentru a spune sigur ca piesa respectiva este vinovata. Nu este vina noastra. Din pacate, nu putem trimite piese noi originale sigilate pentru ca voi sa faceti teste si apoi sa le returnati, fapt evident. Avem parteneriate cu anumite ateliere unde contra cost puteti sa schimbati regulatorul doar ca test dar asta doar in anumite orase, de exemplu, GALATI,SF GHEORGHE sau BUCURESTI. De asemenea, daca nu curatati rezervoarele, este posibil ca acest regulator sa se defecteze destul de repede, fara vina lui. Prima garantie la aceste piese o oferiti voi, facand ceea ce trebuie. Acum nu va ascund ca nimeni nu a sesizat un aspect important la aceste regulatoare: sunt un consumabil, se strica!!!! Nu va pot preciza cu exactitate cand deoarece depinde foarte mult de calitatea carburantului, dar, candva, se va strica. Noi am gasit solutia pentru clientii nostrii de a-i ajuta, dar doar pentru ai nostrii!!!! Cine cumpara din alta parte trebuie sa se pregateasca emotional si pentru a doua achizitie.

Un alt aspect important este adaptarea regulatorului. Fiecare pompa de injectie denso are din productie anumite tolerante, dependente de mai multi factori. Exista riscul ca dupa montare sa nu se schimbe “mersul” masinii datorita uzurii vechiului regulator pe care calculatorul de motor a invatat-o deja, si pe care o utilizeaza in functionarea de zi cu zi a motorului. De aceea, trebuie efectuata o resetare sau asa numita “reinvatare” a valorilor. Aceasta se poate face cu orice scula de diagnoza electronica care are functia respectiva. Noi facem gratuit asta pentru clientii nostrii deoarece este o procedura care dureaza doar cateva secunde. Aceeasi adaptare trebuie efectuata si daca schimbati pompa de injectie cu alta sau “curatati” vechiul regulator. In concluzie, cu cat “trageti” mai mult de un regulator uzat, cu atat mai necesara devine adaptarea lui.

 

Despre garantie…..in ultima vreme, am multi clienti care intreaba de garantie!! Foarte bine desi in cazul nostru, este pierdere de vreme. Noi am comercializat aceste regulatoare la un pret mic in special pentru a crea o imagine firmei noastre, una care sa ne ofere clienti pentru viitor la subansamble mai scumpe. Nu mi-as permite sa imi distrug munca de ani de zile cu piese de calitate indoielnica. Problema mea este alta. La origine, firma noastra are in “spate” o editura auto care a publicat manuale de reparatii si intretinere auto, ceea ce presupune cunoasterea etapelor de reparatii in amanunt. Ne-am orientat catre partea de mentenanta din pasiune si nu din lacomie. Stie oare un posibil doritor de regulator ce inseamna garantia acestuia? Cred ca face o confuzie grava cu garantia la rulment roata, de ex. Acolo problema este simpla: cumpar rulment, il montez la un service acreditat RAR si daca acesta se va sparge in perioada de garantie, se schimba!!! In felul acesta, mergand la atelier, se elimina posibilitatea proastei montari deoarece se presupune ca firma respectiva cunoaste etapele de inlocuire si nu poate gresi. NU este o similitudine in ceea ce priveste sistemul de injectie. Aici producatorul isi pastreaza dreptul de a studia DE CE!!!! Elementele sistemului de injectie sunt gandite sa functioneze cu un carburant a carui calitate este standard. Producatorul poate verifica pe banc tipul de uzura al elementelor componente sistemului diesel si poate preciza daca este vorba de uzura datorata calitatii materialului component sau constructiei (ceea ce la japonez este greu intalnit) sau, datorita exploatarii defectuoase prin alimentarea cu carburant prost. In concluzie, stimati posesori, chiar daca ati achizitionat o masina despre care nu stiti nimic, incercati sa aflati detalii inainte de a va “imbraca” cu acte scumpe care nu au nicio valoare. Garantie oferim si noi insa DOAR cea oferita de producator. De aceea, mereu, va retinem si va atragem atentia asupra unor etape importante cerute de producator atunci cand se schimba anumite elemente ale sistemului de injectie. Opelul are o masina cu un motor produs de isusu si in acest caz, lucrurile sunt putin mai complicate. La multe elemente, ca sa nu apara probleme, opelul solicita schimbarea intregului subansamblu pentru a oferi garantie, eliminand riscul ca defectul sa reapara in perioada imediat urmatoare. Normal ca asta duce la un pret exagerat al reparatiei si “fuga” posesorului de masina de la aceste serviceuri. Asta nu inseamna ca cel de “cartier” are piese mai ieftine, inlocuind doar piesa defecta din tot sistemul. Exista riscul ca acesta sa nu cunoasca toate etapele de verificare prealabila impuse de producator si piesa sa se strice daca nu in perioada de garantie, atunci in perioada imediat urmatoare.

In concluzie, garantia adevarata, este aceea pe care o oferiti voi, posesorii, asigurandu-va ca se executa tot ceea ce solicita producatorul, in cazul nostru, DENSO. Nu va simtiti linistiti la gandul ca la masina dvs lucreaza un service autorizat RAR, nu toti au habar de ceea ce impune producatorul in manualul de reparatii. Am avut cazuri in care, la reprezentanta, atunci cand posesorul a demonstrat ca motorul lui s-a distrus din cauza unui rezervor necuratat inainte de schimbul unor elemente, care ar fi demonstrat uzura pompei de injectie, totul s-a terminat prin RIDICAREA DIN UMERI. Cine sa fie de vina??? Cine poate demonstra contrariul?

Noi va oferim piese noi originale, fara drept de comentariu. Daca dvs le montati prost sau nu se asigura la atelier un minim de transparenta in etape, garantia dvs este inexistenta!!! Mai bine le montati singuri, in felul acesta faceti economie.

CATI DINTRE MECANICII DVS VERIFICA DACA IN FILTRUL DE MOTORINA ATUNCI CAND SE SCHIMBA, EXISTA CELEBRA PILITURA DE FIER???? Daca ei nu stiu, DE CE NU INSISTATI DVS SA SE VERIFICE? Nu stiti nici dvs ce trebuie facut??? DE CE NU NE INTREBATI????

 

In ultima vreme am intalnit regulatoare de motorina sparte de presiunea mare de carburant. Motorina are acelasi parcurs ca la astra g 1.7 dti, adica pleaca pe fire si ajunge in calculatorul motor.

Poza-site-regulator ok2

 

 

 

Observati in imagine pinii uzi. Daca simtiti un miros de motorina sau verificati mufa si descoperiti umezeala, schimbati urgent regulatorul.